Sunday, November 22, 2009

Profil Pemilik






















Umur : 60 Tahun
Tarikh Lahir : 12hb November 1948
Tempat Kelahiran : Pengkalan Chepa, Kelantan
Status : Berkahwin
Agama : Islam
Keturunan : Melayu
Warganegara : Malaysia


PENGALAMAN KERJA

1975 – 1990 Pegawai Teknik (Cawangan Air)
JKR KELANTAN

1990 – 1995 Menubuhkan syarikat Kontraktor kelas F. Mengusahakan dan menjalankan kerja-kerja pembinaan.

1995 - 2000 Memajukan dan menaiktaraf kontraktor kelas F kepada kelas D.

2000 - Sekarang Memajukan dan menaiktaraf kontraktor kelas D kepada kelas C.


ANUGERAH DAN PENCAPAIAN

Tahun 2002 Menerima Anugerah Sijil Kontraktor Cemerlang daripada JKR Kelantan.(Projek Sekolah Kebangsaan Kangkong Pasir Mas, Kelantan). Anugerah ini merupakan pengiftirafan jabatan kerajaan di atas daya usaha anak kelantan untuk memajukan diri dan bersaing dengan bangsa-bangsa lain.

Tahun 2002 Menerima Anugerah Sijil Kontraktor Cemerlang daripada JKR Malaysia.(Projek Sekolah Kebangsaan Padang Garong 2 Kota Bharu, Kelantan). Anugerah ini merupakan yang pertama kali diadakan bagi peringkat kebangsaan dan anak kelahiran Kelantan yang pertama menerimanya.

Tahun 2004 Menerima Anugerah Sijil Kontraktor Cemerlang 2004 daripada Kementerian Keselamatan Dalam Negeri (Projek Balai Polis Binjai, Kota Bharu, Kelantan). Anugerah ini telah disempurnakan oleh Perdana Menteri Malaysia dan ia merupakan anugerah kontraktor cemerlang bagi peringkat kebangsaan di bawah Kementerian Keselamatan Dalam Negeri.

Tahun 2008 Calon tunggal penerima Anugerah Kontraktor Cemerlang dari Negeri Kelantan di Majlis Penyampaian Anugerah Kualiti JKR Malaysia 2008 bagi peringkat kebangsaan yang akan diadakan pada 18hb November 2008. Pencalonan anugerah ini adalah berdasarkan Projak Sekolah Rendah Agama Tengku Amalin A’Ishah Puteri, Kota Bharu, Kelantan.

No comments:

Post a Comment